Моніторинг якості освіти
Моніторинг якості освіти за 2023 - 2024 н.р.
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/35643358/09cd11a096798df862a9e9a3d8317567.docx
Початковий моніторинг знань у 2023 - 2024 навчальному році
Згідно річного плану роботи, в ЗДО "Сонечко" проведено початковий моніторинг знань дітей, з метою визначення рівня досягнень, розвитку дошкільників та постановки конкретних завдань на перспективу.
Педагоги оцінювали знання дітей відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та Програмою виховання і навчання дітей дошкільного віку "Дитина". Для здійснення моніторингу проводили спостереження за дітьми, міні - заняттяя. дидактичні ігри і вправи, розвивальні ігри, бесіди, доручення.
В результаті проведеної роботи, на початок навчального року маємо такі показники моніторингу рівня досягнень вихованців. Були обстежені 56 дітей
Результати моніторингу знань за вересень 2023 року
Освітній напрямок | 3 -й рік | 4 - рік | 5 -6 рік |
Особистісь дитини | 31 % | 50 % | 64 % |
Дитина в соціумі | 33 % | 52 % | 58 % |
Дитина в природному довкіллі | 40 % | 53 % | 60 % |
Дитина у світі мистецтва | 28 % | 48 % | 65 % |
Гра дитини | 35 % | 58 % | 70 % |
Комунікативний розвиток | 25 % | 55 % | 68 % |
Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі | 36 % | 56 % | 64 % |
Середній показник 32,5 % , 53,1 %, 64,1 %
П Моніторинг знань дітей за 2022 - 2023 навчальний рік
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/35643358/d3d5dfed8586306a9a2b56bd79fb2f4b.docx
Моніторинг якості освіти за 2021 - 2022 навчальний рік
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/456d1032bbd36d96617e3a2638bcd82e.docx
Результати моніторингу якості освіти на кінець 2020 - 2021 навчального року
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/80cee23f3f4b480e8383a1dd55b8e0a9.docx
Результати моніторингу якості освіти за 2019 - 2020 н.рік
Нормативно-правові засади проведення моніторингу:
-Указ Президента України від 30.09.2010 р. №926 "Про заходи щодо забезпечення пріорітетного розвитку освіти в Україні"
-Постанова Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 р. №1283 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти"
Звіт про результати моніторингу якості освітнього процесу відповідно до вимог освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" та Базового компонента дошкільної освіти в закладі дошкільної освіти «Сонечко» №3
Мета моніторингу: - виявлення ступеня відповідності результатів діяльності ЗДО стандартам і вимогам дошкільної освіти .
Завдання моніторингу:
- організовувати та здійснювати освітній процес;
- стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
- безперервно спостерігати за динамікою розвитку ЗДО.
- здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших процесів у закладі дошкільної освіти;
- підвищувати мотивацію співробітників в галузі забезпечення якості освітніх послуг
В листопаді 2019 року , згідно «Річного плану роботи ЗДО на 2019 – 2020 навчальний рік» , було проведено тематичне вивчення «Реалізація завдань фізичного розвитку дошкільників, згідно вимог програми «Дитина», у молодшій та середньо- старшій групах. В лютому проводилось тематичне вивчення «Визначення рівня компетентності дошкільників з розділу «Дитина в соціумі» по програмі «Дитина». Вкінці кожного кварталу проводились підсумкові заняття та моніторинг знань дітей. Результати свідчать про наступне: Більшість дітей дошкільного віку володіють знаннями і навичками відповідно до освітніх ліній Базового компонента та вимог освітньої програми від 2 до 7 років «Дитина». Моніторинг знань,умінь ,навичок за лініями розвитку у дітей дошкільного віку показав,що найкращі результати належать таким освітнім лініям як «Дитина у соціумі», «Гра дитини»,що вказує на те ,що діти зорієнтовані на спілкуванні та взаємодії та чуйно ставляться до інших людей залежно від віку та статі, розвитку творчих здібностей дитини та її індивідуальності через використання провідного виду діяльності – гри.
Нижчі показники належать таким освітнім лініям,як «Мовлення дитини», «Особистість дитини», «Дитина у світі культури». Це обумовлено: - особливостями розвитку дітей молодшої групи; - нижчим рівнем відповідних знань дітей - новачків,які раніше не відвідували ЗДО.
З огляду на це постає нагальна потреба у посиленні цілеспрямованої роботи з розвитку зв'язного мовлення дітей , художньо-мовленнєвої діяльності, забезпеченні належних умов засвоєння дитиною культури мовлення та спілкування, елементарних правил користування мовою у різних життєвих ситуаціях, що в свою чергу надасть дітям можливість для духовно-емоційного та пізнавального розвитку. Разом з тим, слід продовжувати роботу з формування в дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я. У переважної більшості дітей раннього віку рівень розвитку відповідає віковим вимогам, діти достатньо соціалізовані,достатній рівень фізичного розвитку малят, не достатньо сформовані навички образотворчої діяльності, на достатньому рівні сформоване розуміння мови дорослого. Більшість дітей відповідно віку володіють культурно-гігієнічними навичками та навичками самообслуговування.
Дещо нижчий відсоток спостерігається щодо володіння дітьми навичками конструктивної діяльності, сенсорними еталонами та з розвитку активного мовлення. Виходячи з результатів дослідження досягнень дітей за освітніми лініями БКДО ,можна зробити наступні висновки: освітній процес спрямовано на основну мету - формування у дошкільників світогляду цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця в природі та суспільстві. Резервом в роботі педагогічного колективу є: - впровадження дієвих форм взаємодії з батьками щодо наступності в організації пізнавально-розвивальної діяльності дошкільників: - оптимізація роботи з дітьми щодо розвитку мовлення; - організація розвивальної діяльності в групах відповідно до вікових можливостей дітей. - оптимізація роботи щодо впровадження інноваційних технологій для покращення показників рівня знань дітей.
В зв’язку з карантином, з 13.03.2020 року, вкінці навчального року моніторинг знань дітей не проводився