Табачковська В.Б.
Народознавча робота з дітьми (колективний перегляд)
Заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку. Старша група
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/9b21fdc6c79c06dd5d19c190032d4558.doc
"Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди"
Навчально - розвивальний посібник
https://drive.google.com/drive/folders/1OAN0SEcJhS8sh-EPfFx_PsE6nrqEqIMj?usp=sharing
Важливою складовою виховання дітей є навчання основам безпечної життєдіяльності, яке повинно привчити дитину цінувати та берегти власне життя і життя оточуючих, уникати потенційно-небезпечних ситуацій, а у разі їх виникнення – діяти грамотно, надаючи самодопомогу чи допомогу іншим.
Дитинство - найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні кожної особистості. Саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок. І саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту.
Мета нашої роботи:
- створити максимально безпечні умови перебування дитини в оточуючому середовищі:
дитячому садку, вдома, на вулиці, в транспорті, в природному довкіллі,
сформувати у неї усвідомлення цінності власного здоров'я та життєвої компетентності шляхом цілеспрямованої навчально-виховної роботи.
Незнання дошкільниками правил пожежної безпеки, що може призводити до каліцтва і навіть смерті.
- Небезпеку для дошкільнят можуть становити ситуації:
«Сам удома»,
«Сам на воді» (на річці, ставку, озері, морі),
«Сам у лісі» без догляду дорослих.
Небезпека іноді чекає на дитину і в ситуації «Дитина – незнайомий дорослий».
- Основні напрямки навчання і виховання з питань захисту життя і здоров’я дітей у надзвичайних ситуаціях:
ознайомлення з предметами домашнього побуту, які є джерелом потенційної небезпеки для дитини (технічні засоби, побутові прилади, продукти побутової хімії, ліки, інструменти);
- формування свідомого розуміння наслідків необачної поведінки, порушення правил користування речами та речовинами;