ЗДО №3, ”Сонечко”, Жашків
Жашківський район, Черкаська область

Коломієць Н.Ю.

Для успішного розвитку мовлення дітей, використовую різноманітні методи і прийоми нетрадиційної роботи з казкою 

- Допоможемо казковим героям вийти із складної ситуації. Діти творять добро, фантазують, визволяють героїв з біди. (Драматизація   казки "Лисичка - сестричка і вовк - панібрат" На допомогу вовку прийшов Івасик - Телесик).

            

 

 

 

 

 

 -Придумування нового сюжету знайомої казки. (Театр іграшки. Герої мульфільму "Крижане серце" потрапили в казку "Рукавичка")

    

 

 

 

 

 

 

 

Проблема, над якою працюю. "Розвиток творчої уяви та зв'язного мовлення дітей за методикою Л.Фесюкової" 

Мета Розвиваю творчу уяву дітей та вчу перетворювати хід подій казки, придумувати кінцівки казки, змішувати декілька сюжетів. Розвиваю діалогічне та монологічне мовлення, граматично правильну вимову, театральні здібності. Виховую високо-моральні якості, любов до українського фолькльору.

Гра "Кмітливе око" 

Мета гри. Закріпити знання сюжетів та героїв українських казок. Вчити аргументувати власну думку, розвивати вміння придумувати власні сюжети до відомих казок. Розвивати зв'язне мовлення, словниковий запас, увагу, мислення. Виховувати моральні якості та любов до народної творчості.

                              

Навчальний програмний засіб «Дивосвіт театру», розроблено відповідно до освітньої лінії «Дитина у світі культури» з розділу «Театральна мозаїка» за освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина».

Матеріали електронного навчального посібника розміщені на власному сайті Коломієць Наталії Юріївни, вихователя ЗДО "Сонечко" №3 та містить колекцію інтерактивних листів.

Щоб ознайомитися з матеріалом та почерпнути щось для своєї роботи, потрібно перейти за посиланням.

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1zMIOQkR1gp88iB-B6NmvdrZbOUfaNskc                                      

Робота з казкою

Пріоритетним завданням нашого закладу є виховання високоморальної особистості майбутнього громадянина України.

Одним із засобів морального виховання дошкільників є робота з казкою, адже саме в казці діти вчаться відрізняти добро і зло, здійснювати добрі вчинки, любити і захищати своїх рідних.

Працюючи із казками я використовую методику Л. Фесюкової. Спочатку діти ознайомлюються з казкою, обговорюють її зміст, визначають  позитивних і негативних героїв, добрі і погані вчинки.

А потім відбувається найцікавіше – пропоную дітям змінити сюжет або ввести нових героїв. І театралізацію виконуємо вже на новий лад.

Беручи участь у театралізованих іграх, діти ознайомлюються з оточенням та його складовими через образи, фарби, звуки. Завдяки цій діяльності в дошкільників більш інтенсивно розвиваються пізнавальні інтереси, удосконалюються психічні процеси (пам'ять, уява, мислення) активізується мовлення, формується культура спілкування, розширюється світогляд.

Метою моєї роботи є: залучення дітей до творчої діяльності шляхом ознайомлення з театральним мистецтвом, використання театралізації для розвитку моральних якостей, творчих, акторських та сценічних здібностей вихованців.

Театральне мистецтво близьке і зрозуміле дітям, адже в його основі  – гра. 

        Пригоди колобка в сучасному місті 

   

 

 

 

 

        Кіт Леопольд в гостях у казки "Колосок"

 

 

 

 

 

        Казка І.Франка "Лисиця і рак" .

      Придумуємо інший початок.

 

 

 

 

Граючись у театр діти навчаються помічати в навколишньому світі цікаві ідеї, втілювати їх, створювати свій художній образ. У дітей розвивається творча уява, асоціативне мислення, вміння бачити незвичайне у повсякденному.

У дитячі роки гра є основним видом діяльності людини. За її допомогою діти пізнають світ.

Авторські онлайн - ігри

"Де чия тінь?"

"Ланцюжок подій"

"Казкова вікторина"

"Відтвори події"

"Знайди пару"

"Добрий-злий"

Логін: *

Пароль: *