ЗДО №3, ”Сонечко”, Жашків
Жашківський район, Черкаська область

Інноваційна діяльність

 

 Інноваційна діяльність педагогів ЗДО  

Девіз діяльності  закладу дошкільної освіти «Сонечко» №3 – «Дитина замовляє розвиток».  Саме тому педагогічний колектив ЗДО використовує в роботі багату палітру різноманітних інноваційних технологій, спрямованих на розвиток базових якостей дитини раннього та дошкільного віку.

Усі методики, програми, технології, що ми застосовуємо у роботі з дітьми, основані на досягненнях сучасної психології особистості, пронизані необхідністю гуманізації педагогічного процесу, спрямовані на розвиток загальнолюдських здібностей – комунікативних, інтелектуальних, художніх.

Кожен педагог прагне працювати по – новому, усвідомлюючи, що  навчальний вплив не може здійснюватись без реальної активної діяльності  самої дитини. Зміна  відношення педагогів до вихованців полягає в тому, що ми сприймаємо кожну дитину як рівноправного партнера, як особистість

1.Технологія саморозвитку М.Монтессорі.

Вихователь ясельної та молодшої груп Павліченко Н.П. працює над створенням  предметно – просторового простору, в якому дитина зможе реалізувати свої природні здібності та задатки. Педагог використовує в роботі самонавчальні засоби і матеріали, з якими  діти працюють наслідуючи педагога, діють за зразком, а потім самостійно виконують завдання.  Розвиток пізнавальних здібностей дітей, мовних навичок, інтелектуальної ініціативи, творчості і самовираження проходить природно у відповідності до розвитку – дитина, ніби сама себе розвиває.

 

 

 

 

 

 

2.Розвиток творчих здібностей за методикою Л.Шульги

Раткевич І.С., вихователь молодшої групи, розвиває творчі здібності і природні нахили своїх вихованців через емоції, почуття, естетичне ставлення до природи, через використання різних методів образотворчого мистецтва, нетрадиційних технік малювання, (фроттаж, плямографія, штампування, набризг, малювання піпеткою, зубною щіткою, мильною піною тощо), що стимулює прагнення дитини до творчого пошуку. Починаючи з молодшого дошкільного віку, розкриває художні та креативні здібності своїх вихованців. Діти  зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним в процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання. Головне завдання зображувальної діяльності – виховання естетичних почуттів, а допоміжне – навчання технічним прийомам. Дитина в творчості не помиляється, вона шукає свій шлях.

 

          Малювання по клею

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Ниткографія

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розвиток творчої уяви (методика Л.Фесюкової)

Вихователь середньо – старшої групи Коломієць Н.Ю. розвиває творчу уяву  та зв’язне мовлення у дітей за методикою Л.Фесюкової. Це оригінальна методика роботи з казкою, з використанням нетрадиційного підходу до навчання Нетрадиційно – це означає навчити дітей оригінально, незвично, по-своєму не тільки сприймати зміст казки, але й творчо перетворювати хід подій, придумувати різні кінцівки, вводити непередбачувані ситуації, змішувати декілька сюжетів в один. Слухаючи та обговорюючи казку, дошкільники  переймають стилі людських стосунків, виховують вольові риси, моральні якості. В методиці широко використовуються методи ТРВЗ.

         Пригоди колобка в сучасному місті

 

 

 

 

 


       Кіт Леопольд завітав в гості до казки "Колосок"

 

 

 

 

 

4.Національно – патріотичне виховання за концепцією Софії Русової

Освітньо – виховна діяльність вихователя середньо – старшої групи Табачковської В.Б. грунтується на педагогічних ідеях С. Русової. Вихователь створює всі умови для виховання високоморальної, патріотично налаштованої особистості. В групі, як і у всьому садочку, відчувається національний дух, дошкільники виховуються на національних традиціях, народній педагогіці, природі рідного краю, народних ремеслах, фольклорі. В своїй  діяльності педагог керується принципами гуманізму, демократизму, науковості, національного духу.  Їх реалізація забезпечує етнізацію особистості дитини, її  входження  у духовний світ і традиційне життя українського народу, виховання патріотизму та любові до Батьківщини.

         

 

 

 

 

 

5. Музичне виховання за системою К.Орфа

Музичний керівник Трубкіна В.В. використовує елементи системи музичного виховання Карла Орфа. Це дає змогу оптимально поєднувати кілька видів діяльності дошкільників: логоритміку, спів, рух та гру на музичних інструментах. Така діяльність дуже подобається дітям, розвиває їх творчий потенціал. Діти не лише слухають і виконують п’єси, але й самі творять музику. Головне завдання таких занять – допомогти дітям в естетичній грі увійти до світу музики, відчути і пережити її емоційно, створити передумови для формування творчого мислення, сприяти практичному засвоєнню музичних знань. Музичний розвиток дошкільнят сприяє їх всебічному розвитку.

Логін: *

Пароль: *